Min dröm en ferrari!

Idag fick jag åka med Angello i hans nya ferrari. Första gången jag åkt ferrari och jag tror aldrig det har varit så kul att åka bil! Bilen består typ bara av en motor så det gick sjukt snabbt! Som snabbast gör den 350 km/h men riktigt så fort åkte vi aldrig då det är väldigt kurvigt  här på ön. Men här behöver man inte bry sig om fartkameror eller poliser så att susa runt i över 200 hundra på en sjuttio väg är inga problem här. Haha, Jag bara satt och skrattade. :) Ska också ha en ferrari när jag bli stor måste bara skaffa mig körkort,utbildning, jobb och pengar först,..

Förutom att åka ferrari har jag för första gången i mitt liv firat immacolata. En röddag då man firar madonnan , jungru Maria. Var inte så mycket mer än att man åt en massa mat tillsammans med hela släkten och sen gick några på procesion, ett religiöst tåg genom staden. Har nog visat bilder på det förut här i bloggen. Jag följde istället med till Angellos syster och där fanns det folk i min ålder så det var kul. Så på lördag ska jag ut med dom. Det har dessutom idag varit ca 28 grader, folk har till och med badat! Så jag är inte särskilt avis på era minus grader! Har haft ledigt sedan i lördags från skolan men imorgon är det som vanligt igen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas innerligt att han inte druckit vin till maten när du åker med honom!!

2010-12-09 @ 18:02:22
Postat av: Malius

Mamma : Du kan vara lugn vi åkte innan maten :)

2010-12-10 @ 12:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0