Tombola!

Igår kväll var var det fest hos Paolo. Jag hade jätte kul och det hela var väldigt lyckat! Vi åt mat,spelade tombola och dansade. Som vanligt var jag enda svenska tjej och det innebär väldigt mycket uppmärksamhet. Uppmärksamhet som jag inte är van vid men som jag älskar, så att komma tillbaka till Sverige i juli då allt är som vanligt kanske inte blir så kul till en början,haha. Alla här är så trevliga! (nästan, klart det finns puckon här med) Men under mina tre månader här har jag nog aldrig fått så mycket komplimanger och haft så många som vill prata med mig,det är något helt nytt och något som deffinitivt inte varar för evigt det förstår jag med. Och det som jag kanske blir gladast av nu för tiden är när någon säger att jag är bra på italienska! Även om jag har en ganska konstig accent, men den bryr jag mig inte om för jag pratar italienska, ITALIENSKA! :D

Kommentarer
Postat av: e m i l

Vad säger hon?

-Hörru, hon talar italieeenska!

2010-12-09 @ 08:23:25
Postat av: Mamma

Är det lockarna med den nya locktången?

2010-12-09 @ 12:19:21
Postat av: Malius

Mamma : Ja det är det :) Har dock inte hittat något värmeskydd så ska nog inte använda den så mycket. Men inte ens hos frisörerna här i stan fanns det,,.. Så om jag inte hittar någon snart kanske du kan ta med ifrån sverige?

2010-12-10 @ 12:23:45
Postat av: åsa

kanske är italienare bättre på att ge komplimanger? jag upplever också att jag får så mycket komplimanger här. kanske är det för att man står ut från mängden?

2010-12-12 @ 11:44:01
URL: http://asawaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0