15 december

15 december innebär att imorgon är den 16 december och som jag längtat! VI SKA PÅ BRÖLLOP!! Mitt första Italienska bröllop! Jag har pratat och sett fram emot detta hur länge som helst känns det som, mer än vad jag ser fram emot jul i år. Bröllop här är väldigt stort. Jag har köpt nya skor och en svart päls som jag ska ha imorgon. Såklart är den inte riktig menväldigt fin :) Mina kläder är helsvarta, känns som om jag ska på begravning. Men här är det inte alls konstigt att bära svart på bröllop, utan det anses bara elegant. Visst svart är snyggt men svart i kyrkan är för mig begravning. Så jag är inte helt säker på vilken klännng jag ska ha ännu. I eftermiddags var jag & Rossella hos frisören.Egentligen skulle vi gått och fått håret fixat imorgon bitti men jag är nog glad över att det blev idag så jag får fixa mitt hår som jag vill ha det själv imorgon innan och inte med alla dessa fula lockar som jag fått.. Sist fick jag mitt hår så plattat så att det blev elektriskt så idag sa jag att jag ville ha lockigt. Vad jag menade var då lediga lockar men nu sitter jag här med perfekta lockar som ligger i klumpar och inte rör på sig! . Känner mig som en docka som ska på fest. Jag får fixa till det imorgon helt enkelt! Men ska ta massa bilder imorgon från bröllopet som jag kan visa här sen :D

Sen fortsatte även proven i skolan idag, som tur var fick man välja mellan engelska och franska. Jag tog engelska provet och för en gångs skull var jag bäst i hela klassen. Provet var väldigt enkelt så idag var det inte jag som satt som ett frågetecken utan nu fick jag hjälpa de andra och fick hur mycket frågor som helst! Och imorgon är det prov på matte,fysik & biologi. Men jag ska ju på bröllop hela dagen så jag behöver inte göra det :D Men nu ska jag måla naglar och se på vampire diaries på italienska!

Kommentarer
Postat av: hanna

Nemen va gullig du är lockar Mallan :)

2010-12-16 @ 21:30:30
URL: http://hannahagberg.blogg.se/
Postat av: Karran

Oj crazy. Men det va ändå fint, måste ju passa på ett italienskt bröllop!

2010-12-17 @ 10:51:06
Postat av: britta

hahaha

2010-12-21 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0