Vacanze di natale

Sista dagen i skolan hade vi julfest och åt massa bakverk och drack champagne. Haha, det var något nytt och kändes väldigt konstigt stå och dricka champagne inne i klassrummet! Och nej jag har inte tagit studenten bara fått jullov, att ens tillåta eleverna att få dricka eller spruta champagne över skolgården innan jullovet skulle nog aldrig hända på sundsta.. Men här är det inget konstigt alls. :)
Så nu har jag jullov & att Emil,mamma & pappa kommer hit ser jag så sjukt mycket fram emot!! Exakt en vecka kvar tills min storebror Emil kommer, ser mer fram emot det än julafton i år!!! Jag har inte ens en önskelista i år bara det är väldigt konstigt då jag gör en varje år.. Igår tänkte jag göra knäck och kola men att få tag på sirap blev svårt då det inte finns här. Så blir varken knäck eller julmust denna julen. Buon natale!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Palermo var varmast i Europa idag! Åh nej,jag hörde inte talas om att de drack champagne på Sundsta igår. Det var däremot -29 i Arvika imorse,men säkert inte kallast i Europa.

2010-12-22 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0