Jag blir tokig!

Inget blir som man tänkt sig, så har det väl alltid varit men kanske ännu mer i Italien än i Sverige. Jag kan tycka att jag borde ha lärt mig nu efter två månader att inget här blir som man säger. Aldrig är något hundra! Man lägger alltid till kanske, vi får se, inte säkert osv.. Som idag då var planerna först att jag skulle gått på en halloween fest men sen blev det ändrat och då skulle vi istället gått på nån klubb i Palermo. Sen blev det också ändrat och nu ska jag på 50-års fest. Ska även tilläga att jag inte känner personen som fyller år utan jag ska dit med min kompis Aurelia. Men hon är hur trevlig som helst och sen antar jag att det blir god mat och tårta, så det blir nog en bra kväll iaf :)
Buona sera!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hallå. Hur går det med italienskan?:D

Hate TO Tell you men du missar en ny säsong av bonde söker fru!:/ själv sitter jag hemma och kollar på scoobydoo istället för att gå på haloween fest, haha.

Hoppas du har det bra.

Puss &kram!

2010-10-31 @ 21:28:18
URL: http://Vogueebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0