Idag har jag inte tid med att komma på en rubrik

Precis kommit hem ifrån skolan och ska om en stund gå till Floriana för att läsa italienska. Igår regnade det asmycket och åskade, men idag är vädret som det ska igen! I måndags var jag med karoline och henns familj på corvo. Corvo som är ett ganska känt vin härifrån. Andra vingården vi besöker på två veckor så nu dröjer det innan jag ska titta på hur vin framställs igen , iaf inte förrän i april då vinet är klart och vi ska dit igen och kolla på när det tappas i flaskor :) Ikväll ska jag ut och äta med kompisar ifrån skolan i Palermo. Så idag får det bli ett kort inlägg :)
://malius.blogg.se/images/2010/p1020416_112117783.jpg" alt="" />
Karoline, han som jobbade där och visade oss runt, Rosario & Jag.
Detta var deras exklusiva vin och en flaska av detta vin kostar 180 euro.
Mormor & morfar:
Här är en länk till mitt fotoalbum. Här kan ni se mer av vad jag har för mig, orkar nämligen inte ladda upp så mycket av bilderna här. :)
http://www.facebook.com/album.php?aid=530793&id=699280273&l=b65a6e6ba5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0