FORZA PALERMO!!

Jag är ledsen att det står lite still på bloggen. Tänker alltid att jag ska försöka blogga lite då & då, men det blir istället blir det alldeles för långa inlägg... Så nu gör jag många halv korta på en och samma gång. :)
I söndags var jag, Daniele,Francesco,Andrea och min norska kompis Karoline på stadion "La favorita" för att kolla när Palermo mötte Bologna. Hahha,första gången i mitt liv jag betalar för att se på fotboll! Matchen slutade 4-1 till Palermo och jag hade riktigt kul :) Tror att det var ca 25.000 i publiken den dagen, och jag fattar inte att det kan bli sån stämning av att se ett gäng killar jaga en boll.. Det roligaste var helt klart när det blev mål! Och det var lite häftigare än att se när färjestad möter förlunda hemma i löfbergs lila arena..

Det var jätte fin utsikt med alla berg runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0