Jag hatar att erkänna det,..

men idag har vi också haft dåligt väder. Det har regnat en hel del här på sistone och det är inte alls lika varmt längre. Jag har ätit alldeles för mycket under helgen vilket resluterat i oändligt med magknip och jag har så himla mycket tankar och funeringar som jag skulle vilja spy ur mig här. Men tror att det bästa bara är att sova. Det är värst på kvällarna eller natt som det kanske är nu. Jag saknar min storebror Emil, och jag insåg nu att du inte kommer bo under samma tak som mig när jag kommer hem. blä

Lika som bär!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Eeeemil! Jag saknar också Emil ;) haha

Hoppas du har det bra over there, ses snart :)

KRAM

2010-10-28 @ 15:42:34
Postat av: Malius

Jag med!! Hoppas du har det bra i Oslo! :) & ja snart ses vi ;)

2010-11-01 @ 14:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0