Buona notte!

Dagar som idag är inte lika roliga. Även fast jag bor ihop med några av dom snällaste och vänligaste människorna jag träffat så är jag ändå inte glad, iaf inte idag. Italienska eftermiddagar suger... Haha, såhär lät det förut idag när jag inte hade något att göra, när jag var på dåligt humör. Kände mig ensammast i hela världen just då. Men istället för att sitta hemma och tänka ännu mer bestämde jag mig för att ringa Joshua och Salvo och hängde med dom ut. Vilket var väldigt bra eftersom jag nu är på bra humör igen :) Mitt humör går verkligen upp och ner! God mat & fint väder är inte allt, att vara här är är stundtals ganska jobbigt, men som tur är går det över fort. Skänns bra att veta att det inte är långvarigt. Alla är så snälla men det är svårt att få nån djupare kontakt med folk! Men jag har bara varit är en månad och det tar längre tid än så att kära känna folk.Visst jag gör saker ihop med mina kompisar, men man träffas inte alls lika mycket som jag ser mina kompisar hemma. På eftermiddagen är det självklart att man går hem och pluggar och kanske sover en stund, tittar på teve och sitter vid datorn. Man umgås inte heller hemma hos folk på samma sätt, man ses ofta i stora gäng på stan eller på en restaurang/bar. Teven här intresserar mig inte ett dugg, Italiensk teve går inte att titta på! Dom älskar alla dessa italienska shower. Sex and the city och desperate housewives visas överhuvudtaget inte. Seinfeld vet dom inte ens vad det är. :( Men jag får väl börja titta på tv i utbildande syfte. Men nu ska jag försöka sova, men Christoffer sover här i natt och är sjuk. Tippar på att det blir en bra natt,han har redan dragit igång att hosta och skrika.
Monia & jag efter skolan. Hade klänning i skolan för första gången idag, hur bra som helst tyckte jag. Men fick lite konstiga blickar. Tror min klänning var gränsfall. Det är ett problem det där med hur jag ska klä mig i skolan. Eftersom man inte får ha shorts och klänningen får inte vara för kort & blala..
Visst är det fint? E.basile
Joshua & Salvo
Ciaooo!!

Kommentarer
Postat av: britta

harligt och se bilder pa hur du har det!

Vad tycker du om att jag, du och Lisa tar och skypar nagon dag? :)

2010-10-10 @ 20:55:31
URL: http://brittausa.blogg.se/
Postat av: britta

harligt och se bilder pa hur du har det!

Vad tycker du om att jag, du och Lisa tar och skypar nagon dag? :)

2010-10-10 @ 20:55:38
URL: http://brittausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0