La Svezia fa schifo,..

Igår var en så himla bra och spontan dag. Jag hängde hela dagen med Follari och med våran nya kompis Davide som vi lärde känna i förrgår på bussen på vägen hem från Agrigento. Vi var på stranden, köpcentret en stund, spela tevespel och sedan var vi på bio. Värd  dag och fantastiskt bra film! Sedan idag har vi haft engelska prov i skolan, ungefär som nationella och det är alltid lika roligt. De låter mig göra uppgifterna som de sedan kan kopiera :) De tror att jag är hur bra som helst på engelska i princip. Medan jag tror att jag snarare blivit sämre på engelska här än jag var innan.. Imorgon har vi istället i historia och filosofi och då lär det vara jag som måste kopiera.. haha
Nu till det lite tyngre nästan halva april har gått , tiden går för fort!!!! Jag vill inte åka hem jag trivs alldeles för bra här!! Jag lever så himla bekymerslöst liv här och jag fullkomligen älskar vädret och människorna! När jag sedan läser om alla som får skatteåterbäring och jag har skatteskuld får jag ju ännu mindre lust att komma hem igen.. Har börjat fundera på om jag inte ska skjuta upp hemresan lite till.. Haha Jag får se, än har jag ju inte beställt flygbiljett..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är det tre dagar sen du skrev nåt på din blogg!

2011-04-18 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0