Flygbiljetten hem är bokad!

Nu vet jag helt säkert vilken dag jag kommer hem, den 25 juni ska jag flyga hem! Om två månader är jag alltså hemma igen. Samtidigt som jag ser så mycket fram emot att träffa er där hemma så kan jag inte låta bli att få en klump i magen när jag tänker på att jag faktiskt ska hem. Jag är inte färdig här ännu! Jag vill inte behöva säga hej då till alla här och att allt ska bli som vanligt. Samtidigt som det på ett sätt ska bli skönt att få komma hem. Det är så himla konstigt. Men för varje dag som går trivs jag bättre och bättre och det blir bara jobbigare och jobbigare att lämna allt och säga hej då till alla. Det kommer bli svårt att lämna allt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har fått en kopia!

2011-04-26 @ 20:33:31
Postat av: heddan

ÅÅHHHHHHH <3

2011-04-27 @ 00:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0