Heddan♥

Eftersom du länge tjatat om att jag skulle göra ett inlägg om dig och det inte riktigt blivit av så får det bli på din födelsedag :) Grattis och jag hoppas verkligen att du får en bra födelsedag, önskar att jag kunde varit med och firat dig!!
För er som inte känner Heddan så finns det några saker ni måste veta. Egentligen heter hon Amanda men för mig är hon en Hedda/Heddan :) Alltså, hon är otroligt konstig och envis men väldigt rolig och nästan bra på allt :) Jag är så glad över att hon är min vän för hon gör saker så mycket roligare :) Heddan är ingen drama queen utan hon är bara lugna och glada Heddan och det är väldigt skönt! Våran vänskap är enkel och vi har aldrig bråkat.  Jag tycker vi är ganska lika men ändå totalt olika! Hon bor i Skåre och hon älskar mat och lägger i princip hela sitt studiebidrag på just mat. Kollar man på hennes kontoutdrag ser man också att hennes kort bara används på waynes eller ica i skåre. När vi umgås så äter vi också alltid något, helst framför en dålig film tillsammans med våran andra kompis Felle. Hon är lite lat av sig, eller inte så lite. Hon gillar inte att röra på sig i onödan helt enkelt. Hon hatar trapphuset på orrholmen och man hör alltid inifrån lägenheten att det är hon som kommer för hon liksom släppar sig upp på ett sätt som ingen annan gör. Haha. Hon är också otroligt snäll , de enda som hon är elak emot det är sina småsystrar..
Hon lyssnar på musik ingen annan hört tidigare och snöar i vissa perioder helt in sig och spelar sönder musik , ett tag var det Muse och nu tror jag det är Tomas Di leva(?) Annars älskar hon Harry Potter. Hon är en riktig nörd vad det gäller harry potter..
En annan sak med Heddan det är att hon har en förmåga att bli bedårande på bilder , hur hon lyckas är för mig en gåta!
Jag saknar dig! Du är en av mina bästa vänner och jag hoppas du aldrig går ifrån mig. Massa grattis kramar till dig!! Ha det bäst så ses vi väldigt snart och då blir det peace & love! Bokade biljetten idag :D:D PUSS

Kommentarer
Postat av: heddan

malla!!!! herregud vilken tid det skulle ta innan jag fick inlägget.. men det var det så värt! det var en väldigt fin födelsedagspresent :D fällde ännu en tår.. jag saknar dig jättemycket, min fina och bästavän! PEACE & LOVE KOMMER BLI SÅ ROLIGT OCH DET ÄGER ATT DU KÖPT BILJETTEN!!!!!! PUSSSSS. och när du kommer tillbaks ska vi äta som aldrig förr!

2011-04-27 @ 14:09:18
Postat av: Hanna

Men du är väl ändå fööör söööt. Du och Amanda är som helan och halvan :) SAKNAR DIG!!!!!!!!!

2011-05-28 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0