Hej tisdag!

Imorgon får vi påsklov! Så då ska vi förhoppningsvis  åka till stranden :)
Igår hade vi genrep hela kvällen. Min värdpappa Enzo regisserar varje år en teater vid påsk, jesus passionsdrama ( heter det så? ) Teatern handlar om Jesus, sista måltiden, korsfästelsen och allt sådant. Oc jag har fått en roll, eller jag är med på scenen men pratar inte. Allt jag behöver göra är att vara på rätt plats vid rätt tidpunkt och se allvarlig ut och gå runt med palmblad och ljus och lite så, inte alltför svårt :) Men det är kul och så känner jag ganska många av personerna som är med :) Annars händer inte så mycket, ligger just nu ute i trädgården och försöker bli lite brun. Vi har haft riktigt dåligt väder de senaste dagarna. Spöregn och världens åskväder, så jag tror till och med ni haft finare väder uppe i norra europa! Ikväll har vi första föreställningen och sen har vi en till föreställning imorgon. Och sen på torsdag kväll kommer min familj hit ska bli sååå roligt!!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0