Världen är allt bra liten!


I söndags var vi på Mondello hela dagen! Så himla bra att man kan åka till stranden i April!!! Det var tänkt att jag och Karoline skulle åka dit själva men på vägen dit träffade jag kompisar ifrån min förra skola som jag inte sett sedan jag slutade där så så vi hängde på dom till stranden. Att vi träffa på dom är inte så konstigt eftersom alla ungdomar åker till Mondello på helgen, men när vi badar så springer det fram en norsk tjej ifrån Oslo , som går på samma skola som Karoline i Norge och som hon känner! Hon är också här som utbytesstudent fast i norra Italien och åker med en annan organisation! De var här på resa ihop med alla utbytesstudenter och blivande utbytesstudenter som åker med afs. Det var så oväntat och roligt! Och det visade sig att det bor fler utbytesstudenter än vi här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0