Tiden går fort när man har roligt

Idag har jag varit här i 5 månader, vilket innebär lite mindre än halva tiden kvar. Det är så konstigt, vart tog alla dagar vägen? Visst att jag har haft hemlängtan och lite mental breakdowns ett antal gånger. Vissa gånger har det varit så illa att jag bara önskat att året skulle ta slut så att jag kunde få åka hem men det har ju gått över snabbt. Men nu när jag trivs så bra och är så glad över att jag gav mig iväg och då istället försvinner bara tiden!
Jag både längtar efter att få komma hem samtidigt som jag inte vill att min tid här ska ta slut. Vad ska jag göra hemma? Det känns så konstigt att börja planera saker jag ska göra i sommar tillsammans med mina kompisar där hemma. Okej, nu är det ju inte så att jag ska åka hem imorgon det är ju trots allt några månader kvar så jag kan ju försöka intala mig att denna ångest behöver jag inte ha ännu!! Nu ska jag sova, imorgon är det skola och Enzo fyller hela 60 år! :-) Un bacio! / Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0