dovrei studiare ma...... mi siddia

Haha, idag är första dagen vi inte äter pasta till lunch sedan ja kom hit iprincip,.. Har läxförhör i konst historia imorgon så det är vad jag pysslar med just nu!
Vi vann den första matchen i fotbollsturneringen, och som enda tjej på planen vågade ingen gå på de få sekunder jag hade bollen ;)
Har även fått reda på att vi ska på klassresa till Napoli i slutet på mars!!! Vi ska ta båten som går mellan Palermo-Napoli :) Och sedan om allt går som det ska så åker jag och Karoline till Rimini i maj och hälsar på hos hennes släktingar som bor där! Jag längtar och till att det snart kommer bli varmare här så att jag slipper frysa ihjäl i skolan som saknar värme eller isolering.
Ja det var nog mest det jag ville berätta! hej då, hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0