Pizza e calcio!

Oggi è San Valentino! Det är alltså alla hjärtansdag även här, och jag tror till och med att det är ännu töntigare här än hemma. Vissa av mina kompisar verkar ha hur stora planer som helst! Fast inte jag, jag ska prata med några av mina komisar där hemma i Sverige för första gången på väääldigt länge på skype. Det ser jag fram emot!!
Igår kväll spelade inter-juve så jag och mina kompisar var hemma hos Filippo och käkade pizza och kollade på fotboll. Det var kul och juventus vann med ett mål!  Puss & hej ♥ // Malin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nyss hemkomna från italienska kurs och pizza på Lilla Sicilien.Tittar på nyheterna ifrån Lampedusa med alla flyktingar från Tunisien.Firade SanValentin oggi.Kram

2011-02-15 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0