Venerdì

Det går nog inte en dag utan att jag inte tänker jag lite på vad jag vill göra i framtiden. Jag skulle vilja bli klar med gymnasiet någon gång, flytta hemifrån och skaffa en katt, plugga på universitet (vad & var vet jag inte), men förmodligen göra någon termin i USA, skaffa mig ett bra jobb och bli utlandssvensk inte för att jag inte trivs i Sverige utan bara för att jag önskar att det låg lite sydligare, köpa fina väskor, skaffa familj och mina barn ska få så fina namn att dom aldrig kommer vara missnöjda , hehe. Men jag är ganska säker att om en vecka kommer jag vilja helt andra saker !! Som sagt är jag jäkligt dålig på att leva i nuet och nu sitter jag ju faktiskt här på Sicilien. Jag är riktigt stolt över mig själv som gör detta! Och jag har nog under mina fem månader förändrats lite, det är liksom oundvikligt. Jag är tryggare i mig själv och jag tror och hoppas att jag inte är lika inskränkt. Jag känner mig liksom lugnare, även fast inte min mage är det den har pajat ihop helt totalt,.. Hursomelst ikväll har jag  har pratat på skype med mamma & pappa, och till påsk kommer både mamma,pappa,emil och mormor! Det ska bli så himla roligt :):) Alltså jag ville bara skriva lite, inte för att jag hade något särskilt att berätta :)  Vi voglio tanto bene!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem är den där solbrända typen med prickar i ansiktet?Vad hette hon sa du?Ingrid!?Känner inte igen henne,hon påminner om nån jag känner som heter Malin!

2011-02-05 @ 11:58:03
Postat av: heddan

du är så fin!

2011-02-05 @ 22:35:48
Postat av: Anonym

vacker som en drööpe

2011-02-11 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0