vinterNoll2

Hallå!
Sitter ute på balkongen och det är inte ett moln på himlen :)
Helgen gick jätte fort, kanske inte så konstigt då det bara är två dagar som man måste hinna göra allt på. I lördags eftermiddag var Christoffer här så jag lekte med honom men sen skulle han sova så då gick jag och träna och sen på kvällen var jag på swing pub med några kompisar och sen gick vi hem till en kompis och kolla på film.
Sen igår, alltså söndag var jag & Karoline i Palermo hela dagen. Allt brukar egentligen vara stängt på söndagar men första söndag i månaden är alla affärer öppna! Vi fick med oss en massa fint hem och den materialistiska glädjen varar ännu, haha :-) Vi käkade lunch på en mexikansk/amerikansk restaurang som inte var särskilt bra men tro mig det var gott att äta något annat än pasta,pizza eller panino! Men det roliga med restaurangen var att man fick jordnötter som man själv fick skala och skalet slängde man ner på golvet precis där man satt, så hela golvet där inne var täckt med jordnötsskal!
Sen på kvällen gick jag ut och åt en pizza med Gianmarco och Filippo, sen hängde vi på piazzan med lite andra kompisar, det var riktigt kosligt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsade expediterna igenkännande på er? Längesedan vi sågs!

2011-02-07 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0