Min tisdag

Jag har varit sjuk de senaste dagarna och haft hemlängtan men idag känns allt mycket bättre, så himla skönt att det går över! Så idag har jag varit i skolan och är riktigt glad :) Jag hade mitt första läxförhör idag som jag gått och gruvat mig inför  men nu det gick faktiskt riktigt bra, jag är såååå nöjd :) Jag berättade om olika celler,fotosintesen och osmos på italienska för hela klassen. Och läraren var nöjd och hade full förståelse för att jag är utlänning och inte kan språket lika bra men tyckte ändå att jag gjorde bra ifrån mig och att jag blivit bättre på Italienska! Det var så skönt att känna att min pluggning faktiskt gav resultat!!! Nu ska jag äta lunch med min värdfamilj och sen ska jag ta bussen till Palermo för att möta upp Karoline :) ciaooo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter ju bra. Shoppa inte mera bara,du kommer inte att få hem det!

2011-01-18 @ 20:05:00
Postat av: Helena

Hej! Kul att få prata lite med dig häromdagen. Skönt att du mår bättre. Undrar Malin vem du ärvt ditt intresse för shopping av??? ;-)

2011-01-18 @ 21:31:21
Postat av: Hanna

MALLAN DU ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!! <3

2011-01-20 @ 14:19:10
Postat av: Karran

GOOD WORK MALLAN!



Vi är i samma sits nu vad gäller hemlängtan kan jag säga, det är inte alltid helt lätt! Jag kan också säga redan nu att jag inte kommer få hem hela min packning pga shopping.... tog med jättemycket kläder och komemr shoppa ännu mer!!

2011-01-23 @ 03:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0