Tjillevippen!

  • Jag har fått de finaste julkorten någonsin! Ett som kusin Casper ritat och ett från Bribb. Tack, jag blev verkligen superglad :) Men jag ska berätta en tråkig sak, jag har sagt fel adress till mitt hus därför som inte vissa brev kommit fram!
  • Var på stadion idag för att vi skulle se Palermo-Verona, men det var inte riktigt våran dag. Tog aslång tid att hitta parkering och därför fick vi inte tag på biljetter i tid! Så vi fick se matchen på en bar istället, inte lika kul men rätt skönt att sitta inomhus och inte ute i regnet,.. Men vi ska dit nästa vecka och då ska vi köpa biljetter tidigare. :)
  • Vi har fått en ringklocka på toan som man ska ringa på om toapappret tar slut. Jag hoppas verkligen att jag kommer få använda den någon gång!!
  • Misilmeri ska börja sopsortera!!! Jag undrar verkligen hur detta ska gå, men det är ju bättre sent än aldrig,.. Buona fortunata!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så fin Malin ! Längtar tills du kommer hem! :)

2011-01-18 @ 09:07:40
URL: http://turnyourlifeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0