Buongiorno!

Åh, det är alltid lika kul att logga in och se att man har fått kommentarer!! :) Trodde ett tag nästan att ni inte trodde att jag tyckte om att få det,.. Men så är det inte, jag är sjukligt glad för era kommentarer!
! I torsdags kväll gick hela klassen ute och åt och efteråt firade vi Mary som fyllt år! Det var kuul :)
Jag och några tjejor ifrån klassen på pizzerian.
Tanten bredvid mig är min rektor.
Sen igår kväll var jag ute med Salvo och Denise och vi var på liten bar här i Misilmeri. Sen idag upp till skolan. Skola på lördagar är lite jobbigt, fast iofs är jag ju klar redan med skolan innan ni andra där hemma ens gått upp ur sängen. Sen i eftermiddag ska jag på stadion för att kolla på Palermo-Breschia och efter matchen ska jag ut och äta med några kompisar. Så jag tror det kommer blir en riktigt bra lördag.
Jag trivs så bra här och mår så himla bra just nu! Därför känns det som om min tid här nere just nu går lite för fort!
Ha det bra hemma!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hur smakade bläckfisken?? Lika god som de små??

2011-01-22 @ 17:41:45
Postat av: Helena

Tanten? Är hon lika gammal som jag? ;-) Kul att se o höra att du mår bra! Fortsätt så!

2011-01-22 @ 18:09:10
Postat av: Mamma

Är det den där bläckfisksåsen man blir svart i munnen av? Ser ju nästan giftigt ut!

2011-01-22 @ 20:32:10
Postat av: Malius

Pappa & pappa: Smaken var det inget fel på, mest att det är konstig konsistens och liknar inget jag brukar äta! Jag har heller aldrig varit med om att jag fått en hel bläckfisk det brukar ju vara i mindre delar men nu åt vi hela precis som den var huvudet,tentaklarna ALLT! Huvudet tycker alla är det godaste, och det var nog det läskigaste. Inget jag vill äta varje dag direkt. Sen bläckfiskpastan var riktigt god, och i den var de där små bläckfiskarna. Och lite svart blev man men det gick bort snabbt efteråt :D

Helena: Kul att du kommenterar :) Hoppas allt är bra med dig också!!

2011-01-25 @ 20:15:56
URL: http://malius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0