Juste jag hade ju en blogg också ...

Jag är ledsen om det varit få inlägg sista tiden och att det inte kommer bli fler heller. På söndag är jag tillbaka i Sverge igen och det känns både bra och dåligt. Jag vill försöker hinna med att träffa och göra allt nu den sista tiden, tyvär verkar inte tiden räcka till riktigt. Jag har lärt känna och träffat otroligt många roliga och bra personer och upplevt något i mitt liv som är obetalbart. Jag hade dock hoppats att mitt utbytesår skulle göra mig lite klokare men det har nog bara blivit tvärtom, haha jag är mer förvirrad än någonsin! Men alla äventyr har ett slut, även detta.. Jag älskar och kommer alltid älska Sicilien men nu räcker nu åker jag hem :)   Puss & hej , vi ses väldigt snart!


Kommentarer
Postat av: Susann Granstedt

Hej hej vad intressant din blogg verkar. lär definitivt läsa på din blogg igen. =P Hoppas du har en bra vardag ;)

2011-06-29 @ 15:08:35
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0