Pochi ma buoni :)

Bella serata! Jag hade så kul i lördags! Det var överraskningsfest för Martina som hennes syrra Ilenia hade ordnat och det var hur lyckad som helst! De hade gjort om hela vardagsrummet till ett dansgolv. Så vi dansade hela kvällen, och jag var så glad att jag inte var en av de där tjejerna som tagit högklackat!

Sen på söndagen var jag hemma med min värdfamilj och sen på kvällen åkte jag med mina klasskompisar hem till Follari och där käka vi pizza titta på fotboll och spela tevespel. Men Palermo spelade så dåligt så det var ingen som ville titta mer så vi gick ut istället och lekte  dunken, hur länge sedan var inte det?? Det var alldeles mörkt och jag hade helt glömt hur rolig den leken var, haha!  Nu orkar jag inte skriva mera, så jag skriver om vad jag gjorde under karnevalen och kvinnodagen i ett annat inlägg :) Nu ska jag se klart på Il curioso caso di Benjamin Button, på svenska Benjamin Buttons otroliga liv , den är såååå bra! puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0