Primavera!

Idag börjar våren! Eller jämfört med er så har vi ju nästan sommar, haha. Men mars ska vara pazzo , alltså galet. Ena dagen kan det vara jätte varmt och andra dagen regn och kallt igen, alltså väldigt varierande. Men igår så lade jag ner alla tjocka kläder och skor i påsar som jag ska skicka med mamma och pappa när de kommer ner och hälsar på. Behöver inte dem längre eftersom det bara blir varmare och varmare nu :) I fredags åkte vi hem till en kompis efter skolan och satt ute i solen hela eftermiddagen och grillade. Att man kan sitta ute i t-shirt och grilla i mars månad är ju inte riktigt vad jag är van vid. Men tro mig det funkar hur bra som helst!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt!!!

2011-03-21 @ 20:15:34
Postat av: Mamma

Har du glömt grillstugorna på Kilene? Där kan man grilla i jan,så det så! Lite mer än T-shirt får man ju ha på sig men annars så...

2011-03-21 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0