Compleanno di Mariachiara!

Min kompis Chiara fyllde 18 i lördags och hade världens fest, Jag fullkomligen älskar hur stort det är att fylla 18 här! Hon hade hyrt ett jätte fint ställe och de hade lagt ut en röd matta som man fick gå in på.  Sedan var det världens middag för 80 personer. Först var det buffé med massa olika antipasti. Sedan var det primo piatto som var risotto, sedan pasta med lax, och sista rätten var någon fisk med potatis, hur gott som helst! Sedan efterättsbuffé och massa frukt och tillsist tårta. Efter att vi alla var så mätta att vi trodde att vi aldrig mer skulle behöva äta var det dags för present öppning och dans. Jag hade jätte trevligt hela kvällen! Trodde dock mina fötter skulle dö efter en hel kväll i högklackat! Sakta men säkert börjar jag lära mig hur viktigt det är att tjejer är feminina här , jag ses som lite maskulin här haha men det kan vi ta en annan gång. Här är några bilder ifrån kvällen!
Födelsedagsbarnet :)
Giuseppe,jag, Miriam och Marilena
Jag och fina Fatima!
Tårtan var jätte fin!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Maskulina Malin!!

2011-03-02 @ 19:34:38
Postat av: åsa

åhh din blogg är en vardagsflykt för mig nu när jag kommit hem till sverige igen.

och jag måste hålla med om det där att man ses som lite grabbig. jag fick inte vara med och spela fotboll i december i en skolturnering för "du kan skada dig!". -ja?

2011-03-03 @ 12:31:18
URL: http://asawaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0