Meno male che Silvio c'è..



<iframe width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/WXf-YbsSh0Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Haha, Berlusconi har låtit skriva en låt om sig själv! Jag höll ju på att dö första gången jag hörde den och trodde det hela var ett skämt, men nej det är han själv som låtit skriva den. Låtens titel och det som dom sjunger hela tiden betyder på svenska ungefär tack och lov att Silvio finns. Antingen älskar man eller hatar Berlusconi här, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om honom. Men låten är hur som helst väldigt fin , haha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag trodde inte det var den riktiga versionen. Har hört talas om den,men trodde detta var en parodi!

2011-05-04 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0