Tutti a Roma..

Jag är lite besviken , vi fick inte tag på några biljetter till coppa finalen i Rom mot inter! Det var mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara. Jag gick idag upp klockan fem för att ta bussen till Palermo 5.45 för att ställa mig i kö för att få tag på biljtter för att se en fotbollsmatch? haha, Jag som alltid hatat fotboll! Sen så försov sig mina kompisar dessutom och det fick jag reda på efter att jag klivit på bussen så jag fick själv åka till Palermo för att stå i kö. Istället för att sitta på tågstationen och vänta gick jag bort dit där de sålde biljetterna för att få en plats i kön.Så jag gick dit själv för att stå i kö och när jag kom fram var det bara killar, galna fotbollssupportar. Vissa hade kört upp och parkerat sina bilar i en lång kö och sovit utanför. Så jag var sent ute men fick iaf skriva upp mitt namn på en lista och så var det bara att vänta. Sedan när de andra kom skrev vi upp oss på en annan lista men då fick vi ett så dåligt numer att vi inte trodde det skulle vara någon ide. Så hela dagen gick vi och väntade på våran tur på det första stället men sen när vi kom tillbaka till det var biljetterna slut och på det andra stället hade de gått förbi mitt namn och systemet hade pajat ihop. Det hela var en mycket lyckat. Det var nog inte meningen att vi skulle se finalen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0